keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Rakan kanssa yökylässä

Yes, my name is Rakka ja syön kenkää.

Oltiin Rakan kanssa reissussa, yksi yö ihan oudossa paikassa! Miekään en ollut vielä kertaakaan ollut siellä... Olin siskon tykönä yökylässä ja siellähän oliki jänskää. Kaupungissa mentiin taas hienosti ja toiset koirat ne vaan jaksoit pöristellä Rakalle ja tämä poika vaan korvat höröllään mietti että " miksi kaikki vaan pörrää ja vinkuu, eikö ne ossaa haukkua?" 
 
Yö meni myös ilman sen isompaa draamaa, mitä nyt mie olin herännyt yöllä unissani touhuilemaan sitä sun tätä ja Rakka oli tullut minun päälle nukkumaan. Itse en ole tiennyt mitään yöllisistä tapahtumista, joten eipä voi poikaa enää jälkeen päin alkaa torumaan. 
 
Niin ja pitää ehkä pyytää anteeksi Rakalta, että kutsuin sitä kaupungissa epähuomiossa pökäleeksi. Minulla on hieman erikoisia lempinimiä koirille, joten pökälys on yksi niistä. Pökälys tarkoittaa lähinnä pötkylää ja on täysin rakkaudella annettu, ei lainkaan alentavassa tarkoituksessa. Ehkä ei ohikulkijat tätä tienneet. Sori. . . .  Ups.. anteeksi. .
 
Rakka on minulle oikein rakas, sen takia me mennäänki joka paikkaan yhdessä. Ja automatkailu sujui myös mukavasti. Vajaan 5 Tunnin ajomatkan poika nukkui varapetin patjojen välissä takapenkillä, siellähän sillä oli turvallinen olla turvavöihin köytettynä.


Niin, kerro vaan äiti mitä sulla oli asiaa...?


Hampaita kutistaa...(eli kutkuttaa)


Äipän kans koirapuistossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti