torstai 9. lokakuuta 2014

Isojätkä!

Joo mie olen jo tosi iso jätkä! Mulla on se isoveli Sulo... Se on aika hassu, kun sillä on ihan hirveen isot hampaat ja vahvat leuat eikä se taida tietää mitä niillä tehdään? Pitää varmaan opettaa sille, että miten luita oikein syödään.
Mie olenkin näin aluksi ottanut käsittelyyn Sulolle tarkoitetun ison kuivatun naudan nilkkaluun. Se ei ole kuulemma sitä kelpuuttanut, joten se on jäänyt pyörimään nurkkiin.
 
Mutta ennen kuin päästään asiaan pitää ruoka ansaita.  Minä olen nähnyt parhaaksi tavaksi ensin kiertää ja kaartaa haukkuen vihaisesti tiukassa tahdissa ennen kuin hyökkään luun kimppuun! Sulo seuraa oppipoikana korvat höröllään vieressä... Mutta sitten tapahtuu jotain: IHAN NIINKUN SE LUU OLIS LIIKKUNUT, SE ON VARMAAN ELOSSA! Taas pitää haukkua ja paimentaa!  Helekatti osaa olla oikukas makupala... Mutta minäpä päihitän sen!   Uskallappas tulla hyppimään silmille!



Tää on mun nyt!  Sulo saa välillä lainata tätä, jos se haluaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti